x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10da konuyu okuyan 150 kişi db de 30 kişi yok bu ne dingil iş ya
dbdeki okuyucların yarısıda r10dan
Zaman ve saat farkından olmasın