• 27-10-2010, 00:19:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaf ne kadar meraklısınız olayı ırkçılığa getirmeye, Dp'deki piyasayı bilmiyorsunuz atıp tutuyorsunuz burada, r10.net Digitalpoint'in çeyreği bile olamaz.Yapmayın arkadaşlar Türkleri çok yanlış tanıtıyorsunuz orada Türk kullanıcılar ticaret yapıyorlar onların ekmeklerine taş koyuyorsunuz.

    Adam alışveriş yaptığı adama Türküm diyemiyor.
    Almanımmı diyor
  • 27-10-2010, 00:19:27
    Üyeliği durduruldu
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaf ne kadar meraklısınız olayı ırkçılığa getirmeye, Dp'deki piyasayı bilmiyorsunuz atıp tutuyorsunuz burada, r10.net Digitalpoint'in çeyreği bile olamaz.Yapmayın arkadaşlar Türkleri çok yanlış tanıtıyorsunuz orada Türk kullanıcılar ticaret yapıyorlar onların ekmeklerine taş koyuyorsunuz.

    Adam alışveriş yaptığı adama Türküm diyemiyor.
    türklüğünden ve bu forumdan utanıyorsan git kardeşim ben türküm heryerdede övünürüm hiçbirticarettede gizşemem bunu ...
  • 27-10-2010, 00:19:28
    nerede çoluk çocuk var bu forumda toplanmış.
  • 27-10-2010, 00:19:29
    Vuuu alayınızı banlamışlar
  • 27-10-2010, 00:19:38
    Üyeliği durduruldu
    bunlar türklerin alayını banladı şimdi sahte üyelıkler açıp basıcam türk bayraklarını
  • 27-10-2010, 00:19:52
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaf ne kadar meraklısınız olayı ırkçılığa getirmeye, Dp'deki piyasayı bilmiyorsunuz atıp tutuyorsunuz burada, r10.net Digitalpoint'in çeyreği bile olamaz.Yapmayın arkadaşlar Türkleri çok yanlış tanıtıyorsunuz orada Türk kullanıcılar ticaret yapıyorlar onların ekmeklerine taş koyuyorsunuz.

    Adam ticaret yaptığı adama Türküm diyemiyor.
    Türklüğünden utanan Adam Zaten Türklükle işi olmaz Türkle utanıyorsa zaten demesin zaten utanmayaca bir ülkeye gitsin
  • 27-10-2010, 00:19:52
    ben hariç herkes banlanmış
  • 27-10-2010, 00:20:09
    Arkadaşlar ne biçim iş yapıyorsunuz orayıda birbirine kattınız biraz seviyeli olsanız daya iyi olur. Ödeme gelir işleme girilir buradan takip edilir böyle gereksiz geyik mesajlarını geyik bölümüne yaparsanız sevinirim.
  • 27-10-2010, 00:20:31
    carizmali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar türklerin alayını banladı şimdi sahte üyelıkler açıp basıcam türk bayraklarını
    Anlaşıp toplu şekilde basalım