HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaf ne kadar meraklısınız olayı ırkçılığa getirmeye, Dp'deki piyasayı bilmiyorsunuz atıp tutuyorsunuz burada, r10.net Digitalpoint'in çeyreği bile olamaz.Yapmayın arkadaşlar Türkleri çok yanlış tanıtıyorsunuz orada Türk kullanıcılar ticaret yapıyorlar onların ekmeklerine taş koyuyorsunuz.

Adam alışveriş yaptığı adama Türküm diyemiyor.
türklüğünden ve bu forumdan utanıyorsan git kardeşim ben türküm heryerdede övünürüm hiçbirticarettede gizşemem bunu ...