HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaf ne kadar meraklısınız olayı ırkçılığa getirmeye, Dp'deki piyasayı bilmiyorsunuz atıp tutuyorsunuz burada, r10.net Digitalpoint'in çeyreği bile olamaz.Yapmayın arkadaşlar Türkleri çok yanlış tanıtıyorsunuz orada Türk kullanıcılar ticaret yapıyorlar onların ekmeklerine taş koyuyorsunuz.

Adam ticaret yaptığı adama Türküm diyemiyor.
Türklüğünden utanan Adam Zaten Türklükle işi olmaz Türkle utanıyorsa zaten demesin zaten utanmayaca bir ülkeye gitsin