Offf hocam gülme komasına girdim bi an gözümden yaş geldi sesli güldüm o derece muhabbetlere bakın ya

ahahah
bu arada inşallah gece işleme girer de yarın sabah canlıyı görürüz
Bizler Sanal Alemin Neşe Kaynağıyız R10 Üyesi Gibi Üye Varmı Bu Alemde Yok

Orayı Bile Başdan Çıkartmışız