• 27-10-2010, 10:43:07
    Senegal, pakistan, litvanya.... en son bizim ülkemizimi işleme alıyorlar? :S
  • 27-10-2010, 10:50:25
    Yazık sana google

    botlar okuyun bunları indexleyin..
  • 27-10-2010, 10:51:42
    Alıntı
    Sidroman
    Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:
    Bu ufaklık her ay sonu gelir konuya mesaj yazar abileri. Affedelim artık ama bir daha burada yazmasın
  • 27-10-2010, 10:57:36
    Arkadaşlar yıllardır adsense kullanıyorum kesinti olduğunu ilk defa duydum. Kontrol ettim bende de son 1 yılda her ay 1$ a yakın eksik ödenmiş. Biraz araştırdım: "Tahmini ve kesinleşmiş kazançlar arasındaki fark nedir?" diye bişey buldum. Demekki buymuş dedim.

    Fakat işin ilginci oturdum adsenseden aldığım tüm ödemeleri topladım ayrıca csv olarak indirip excelden de kontrol ettim. Sonrada "tüm zamanlar" raporunu görüntüledim. Ödemesini almadığım kısmı çıkardım. Sonuç: Bugüne kadar 250$ civarı fazladan ödeme almışım

    Şimdilik sesimi çıkarmadan oturma kararı aldım. Birazdan bozabilirim
  • 27-10-2010, 11:03:50
    Üyeliği durduruldu
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ufaklık her ay sonu gelir konuya mesaj yazar abileri. Affedelim artık ama bir daha burada yazmasın
    Ufaklık filan sen ne dediğinin farkındamısın haddini bil normalde ödeme işleme sokması gerekiyordu ilk defa bu sene boyle şeyler olmaya başladi geçen sene her 2 ay da bir yapmiyordu bu tarz şeyleri ve şuanda hesaplar yine kontrol ediliyor dün banlananlar var ondan dolayi ödemeleri işleme almiyorlar bakalım bugun kimler banlanıcak.
  • 27-10-2010, 11:11:51
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutmadık yazını Dün işleme girmedi hani
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufaklık filan sen ne dediğinin farkındamısın haddini bil normalde ödeme işleme sokması gerekiyordu ilk defa bu sene boyle şeyler olmaya başladi geçen sene her 2 ay da bir yapmiyordu bu tarz şeyleri ve şuanda hesaplar yine kontrol ediliyor dün banlananlar var ondan dolayi ödemeleri işleme almiyorlar bakalım bugun kimler banlanıcak.
    Alla alla ilk defa duyuyorum demek kontroller sıklaştı öylemi Benim bildiğim google her zaman banlıyor, kontrol diye bir şey yok Ayrıca ödeme zaten muhasebeden çıktı bunu bile bilmiyorsun daha. Banlananlar zaten ödemelerini alıcak.

    Özet: SAÇMALAMA
  • 27-10-2010, 11:12:51
    Üyeliği durduruldu
    Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ben de dün gördüğüm kendinden son derece emin arkadaşa ithafen yazılacak mesajları görmek için geldim.





    4 yıldır boş kullanmışsın o zaman. Bu kadar emin konuşmamak lazımmış o zaman. Bir tane de değil kaç tane mesaj attın konuya


    Sizin gibi hiç değilse amelelik yapmiyorum aylik 250 dolarlar alip mutlu olmuyorum siz boyle diz cöküceksiniz 250 500 dolarlara .
  • 27-10-2010, 11:14:07
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi hiç değilse amelelik yapmiyorum aylik 250 dolarlar alip mutlu olmuyorum siz boyle diz cöküceksiniz 250 500 dolarlara .
    100 $ kazansa 50 $ kazansa kimseye amele diyemezsin.
  • 27-10-2010, 11:14:12
    Üyeliği durduruldu
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alla alla ilk defa duyuyorum demek kontroller sıklaştı öylemi Benim bildiğim google her zaman banlıyor, kontrol diye bir şey yok Ayrıca ödeme zaten muhasebeden çıktı bunu bile bilmiyorsun daha. Banlananlar zaten ödemelerini alıcak.

    Özet: SAÇMALAMA
    Asıl sen saçmalıyorsun en son ne kadar aldin soylesene Open dog önce 5000 6000 dolar al sonra karşımda konuş.!