Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 27-10-2010, 10:57:36Arkadaşlar yıllardır adsense kullanıyorum kesinti olduğunu ilk defa duydum. Kontrol ettim bende de son 1 yılda her ay 1$ a yakın eksik ödenmiş. Biraz araştırdım: "Tahmini ve kesinleşmiş kazançlar arasındaki fark nedir?" diye bişey buldum. Demekki buymuş dedim.
Fakat işin ilginci oturdum adsenseden aldığım tüm ödemeleri topladım ayrıca csv olarak indirip excelden de kontrol ettim. Sonrada "tüm zamanlar" raporunu görüntüledim. Ödemesini almadığım kısmı çıkardım. Sonuç: Bugüne kadar 250$ civarı fazladan ödeme almışım
Şimdilik sesimi çıkarmadan oturma kararı aldım. Birazdan bozabilirim
- 27-10-2010, 11:03:50Üyeliği durdurulduUfaklık filan sen ne dediğinin farkındamısın haddini bil normalde ödeme işleme sokması gerekiyordu ilk defa bu sene boyle şeyler olmaya başladi geçen sene her 2 ay da bir yapmiyordu bu tarz şeyleri ve şuanda hesaplar yine kontrol ediliyor dün banlananlar var ondan dolayi ödemeleri işleme almiyorlar bakalım bugun kimler banlanıcak.sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 11:11:51fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlla allaSidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk defa duyuyorum demek kontroller sıklaştı öylemi
Benim bildiğim google her zaman banlıyor, kontrol diye bir şey yok
Ayrıca ödeme zaten muhasebeden çıktı bunu bile bilmiyorsun daha. Banlananlar zaten ödemelerini alıcak.
Özet: SAÇMALAMA - 27-10-2010, 11:12:51Üyeliği durdurulduSizin gibi hiç değilse amelelik yapmiyorum aylik 250 dolarlar alip mutlu olmuyorum siz boyle diz cöküceksiniz 250 500 dolarlara .Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 11:14:07Üyeliği durduruldu100 $ kazansa 50 $ kazansa kimseye amele diyemezsin.Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 11:14:12Üyeliği durdurulduAsıl sen saçmalıyorsun en son ne kadar aldin soylesene Open dog önce 5000 6000 dolar al sonra karşımda konuş.!sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google
Ayrıca ödeme zaten muhasebeden çıktı bunu bile bilmiyorsun daha. Banlananlar zaten ödemelerini alıcak.
Bu kadar emin konuşmamak lazımmış o zaman. Bir tane de değil kaç tane mesaj attın konuya