sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ufaklık her ay sonu gelir konuya mesaj yazar abileri. Affedelim artık ama bir daha burada yazmasın
Ufaklık filan sen ne dediğinin farkındamısın haddini bil normalde ödeme işleme sokması gerekiyordu ilk defa bu sene boyle şeyler olmaya başladi geçen sene her 2 ay da bir yapmiyordu bu tarz şeyleri ve şuanda hesaplar yine kontrol ediliyor dün banlananlar var ondan dolayi ödemeleri işleme almiyorlar bakalım bugun kimler banlanıcak.