Cagatayh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen ben de dün gördüğüm kendinden son derece emin arkadaşa ithafen yazılacak mesajları görmek için geldim.





4 yıldır boş kullanmışsın o zaman. Bu kadar emin konuşmamak lazımmış o zaman. Bir tane de değil kaç tane mesaj attın konuya


Sizin gibi hiç değilse amelelik yapmiyorum aylik 250 dolarlar alip mutlu olmuyorum siz boyle diz cöküceksiniz 250 500 dolarlara .