Aynen ben de dün gördüğüm kendinden son derece emin arkadaşa ithafen yazılacak mesajları görmek için geldim.
4 yıldır boş kullanmışsın o zaman.

Bu kadar emin konuşmamak lazımmış o zaman. Bir tane de değil kaç tane mesaj attın konuya
Sizin gibi hiç değilse amelelik yapmiyorum aylik 250 dolarlar alip mutlu olmuyorum siz boyle diz cöküceksiniz 250 500 dolarlara .