Unutmadık yazını

Dün işleme girmedi hani
Ufaklık filan sen ne dediğinin farkındamısın haddini bil normalde ödeme işleme sokması gerekiyordu ilk defa bu sene boyle şeyler olmaya başladi geçen sene her 2 ay da bir yapmiyordu bu tarz şeyleri ve şuanda hesaplar yine kontrol ediliyor dün banlananlar var ondan dolayi ödemeleri işleme almiyorlar bakalım bugun kimler banlanıcak.
Alla alla

ilk defa duyuyorum demek kontroller sıklaştı öylemi

Benim bildiğim google her zaman banlıyor, kontrol diye bir şey yok

Ayrıca ödeme zaten muhasebeden çıktı bunu bile bilmiyorsun daha. Banlananlar zaten ödemelerini alıcak.
Özet:
SAÇMALAMA