• 27-10-2010, 11:15:15
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 $ kazansa 50 $ kazansa kimseye amele diyemezsin.
    Diyorum varmi itirazın bu kadarda soylüyorum her ay zevkle oturup yiyorum 7000 8000 dolarlari nede olsa google sağolsun .
  • 27-10-2010, 11:15:16
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl sen saçmalıyorsun en son ne kadar aldin soylesene Open dog önce 5000 6000 dolar al sonra karşımda konuş.!
    ya ufaklık diyince de kızıyorsun işte sen benim kazandığım parayı hayal edemezsin ama ben sanal da değil reelde kazanırım
  • 27-10-2010, 11:15:30
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi hiç değilse amelelik yapmiyorum aylik 250 dolarlar alip mutlu olmuyorum siz boyle diz cöküceksiniz 250 500 dolarlara .
    Tipe bak.
  • 27-10-2010, 11:17:03
    Üyeliği durduruldu
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ufaklık diyince de kızıyorsun işte sen benim kazandığım parayı hayal edemezsin ama ben sanal da değil reelde kazanırım
    O zaman konuşmucaksın gülüm. Herkez kendine göre geminin kaptani
  • 27-10-2010, 11:17:05
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi hiç değilse amelelik yapmiyorum aylik 250 dolarlar alip mutlu olmuyorum siz boyle diz cöküceksiniz 250 500 dolarlara .
    aldığınız para sizden daha çok alanlara göre belki sadaka gibidir..
    ve belki sizde dilenci gibi görünüyorsunuzdur onların gözünde..
    5 dolarda olsa burda millete amele gibi laflar etmeye kalkmak yanlıştır.
    zira amelelik aşağılanacak bir iş değildir.
    helaldir, alın teridir..
    neyi neyle küçümsediğinizin farkına varın..
  • 27-10-2010, 11:17:52
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyorum varmi itirazın bu kadarda soylüyorum her ay zevkle oturup yiyorum 7000 8000 dolarlari nede olsa google sağolsun .
    babanda amele o zaman
  • 27-10-2010, 11:18:21
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman konuşmucaksın gülüm. Herkez kendine göre geminin kaptani
    Sen benim netten ne kadar kazandığımı da tahmin edemezsin. O yüzden kaybol millet seni linç etmeden
  • 27-10-2010, 11:18:45
    Üyeliği durduruldu
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldığınız para sizden daha çok alanlara göre belki sadaka gibidir..
    ve belki sizde dilenci gibi görünüyorsunuzdur onların gözünde..
    5 dolarda olsa burda millete amele gibi laflar etmeye kalkmak yanlıştır.
    zira amelelik aşağılanacak bir iş değildir.
    helaldir, alın teridir..
    neyi neyle küçümsediğinizin farkına varın..
    O zaman herkez haddini bilicek arkadaşım burada ufaklık filan kışkırtıcı sözler kullaniyor .
  • 27-10-2010, 11:18:45
    ))