aldığınız para sizden daha çok alanlara göre belki sadaka gibidir..
ve belki sizde dilenci gibi görünüyorsunuzdur onların gözünde..
5 dolarda olsa burda millete amele gibi laflar etmeye kalkmak yanlıştır.
zira amelelik aşağılanacak bir iş değildir.
helaldir, alın teridir..
neyi neyle küçümsediğinizin farkına varın..
O zaman herkez haddini bilicek arkadaşım burada ufaklık filan kışkırtıcı sözler kullaniyor .