• 27-10-2010, 11:19:03
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babanda amele o zaman
    Ya bırakın adam ayda 35bin kazanıyor
  • 27-10-2010, 11:20:48
    Üyeliği durduruldu
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bırakın adam ayda 35bin kazanıyor
    Sicak ben sana diceğimi dedim eğer yüreğin varsa bana adres verirsin , vermezsen adam değilsin
  • 27-10-2010, 11:21:12
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyorum varmi itirazın bu kadarda soylüyorum her ay zevkle oturup yiyorum 7000 8000 dolarlari nede olsa google sağolsun .
    kardeş sen önce konuştuğun insanların yaşına bak sonra kendi yaşına bak daha 21 yaşındasın büyük ihtimal öğrencisindir sen aylık 250 $ kazansan sevinçten r10 a bile giremessin o yüzden bence insanlarla polemige girme yoksa gün içinde banlanacak gibisin her gelene birşey yazıyosun.
  • 27-10-2010, 11:21:29
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sicak ben sana diceğimi dedim eğer yüreğin varsa bana adres verirsin , vermezsen adam değilsin
    eyvah durum vahimleşti adres istemeye falan başladı
  • 27-10-2010, 11:21:38
    Müdür geliyor sınıflara...
  • 27-10-2010, 11:22:36
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş sen önce konuştuğun insanların yaşına bak sonra kendi yaşına bak daha 21 yaşındasın büyük ihtimal öğrencisindir sen aylık 250 $ kazansan sevinçten r10 a bile giremessin o yüzden bence insanlarla polemige girme yoksa gün içinde banlanacak gibisin her gelene birşey yazıyosun.
    işte ben de onu diyorum dışarda gez dolaş playstation falan oyna. ne gerek var burada servetini açıklamaya
  • 27-10-2010, 11:22:38
    rep sistemi bu foruma kesinlike tekrar geri gelmeli.
  • 27-10-2010, 11:22:40
    bugun liseler tatil sanırım
  • 27-10-2010, 11:23:03
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufaklık filan sen ne dediğinin farkındamısın haddini bil normalde ödeme işleme sokması gerekiyordu ilk defa bu sene boyle şeyler olmaya başladi geçen sene her 2 ay da bir yapmiyordu bu tarz şeyleri ve şuanda hesaplar yine kontrol ediliyor dün banlananlar var ondan dolayi ödemeleri işleme almiyorlar bakalım bugun kimler banlanıcak.
    hem ilk adsenseyle calısmam diyosun hem kafandan birşeyler uyduruyosun yok 6 da işlemde yarın yatıcak yok banlandılar ondan bırak kardeşim yav bırak su konu senin yüzünden kargaşa yaşamasın kendıne sakla bari yanlış düşüncelerini