Diyorum varmi itirazın bu kadarda soylüyorum her ay zevkle oturup yiyorum 7000 8000 dolarlari nede olsa google sağolsun .
kardeş sen önce konuştuğun insanların yaşına bak sonra kendi yaşına bak daha 21 yaşındasın büyük ihtimal öğrencisindir sen aylık 250 $ kazansan sevinçten r10 a bile giremessin o yüzden bence insanlarla polemige girme yoksa gün içinde banlanacak gibisin her gelene birşey yazıyosun.