kardeş sen önce konuştuğun insanların yaşına bak sonra kendi yaşına bak daha 21 yaşındasın büyük ihtimal öğrencisindir sen aylık 250 $ kazansan sevinçten r10 a bile giremessin o yüzden bence insanlarla polemige girme yoksa gün içinde banlanacak gibisin her gelene birşey yazıyosun.
işte ben de onu diyorum dışarda gez dolaş playstation falan oyna. ne gerek var burada servetini açıklamaya