• 27-10-2010, 11:28:59
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 tane hesapım var co bekle diğer hesapdan bir foto çekicem günlük 300 dolar kazanan sitemden.
    Burada yayınlayıp egonu tatmin etmekdense paranı alıp yemen seni tatmin etmezmi illa gösterişmi yapıcaksın
  • 27-10-2010, 11:29:30
    Üyeliği durduruldu
    HerquL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada yayınlayıp egonu tatmin etmekdense paranı alıp yemen seni tatmin etmezmi illa gösterişmi yapıcaksın
    Gösteriş değil bir artist varda ona kapak bu resimler.
  • 27-10-2010, 11:29:33
    Muhabbet koyulaşmış Arkadaşlar yarın gece işlemde yazacak. Cuma günü paracıklar hesapta. Bu arada herkes 35.000 usd kazansa aylık bu ülke dolar milyarderi olurdu Biraz daha ufak atılsın.
  • 27-10-2010, 11:31:39
    Feodalite almış başını gitmiş. İnsanlar sahip olduklarıyla övünüp diğer insanları aşağılar hale gelmiş. Allah yardımcın olsun..
  • 27-10-2010, 11:31:50
    AgaHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhabbet koyulaşmış Arkadaşlar yarın gece işlemde yazacak. Cuma günü paracıklar hesapta. Bu arada herkes 35.000 usd kazansa aylık bu ülke dolar milyarderi olurdu Biraz daha ufak atılsın.
    ne yarın gecesi arkadaş ya cuma bankalar kapalı bugün işleme girecek diye düşünelim bugün girsin zaten bir türkiye kaldı
  • 27-10-2010, 11:32:51
    Üyeliği durduruldu
    adsenseden soğuttunuz yemin ediyorum ya
  • 27-10-2010, 11:33:46
    Mod'lar uyuyor mu ? Konuya müdahale zamanı gelmedi mi ?
  • 27-10-2010, 11:34:19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yarın gecesi arkadaş ya cuma bankalar kapalı bugün işleme girecek diye düşünelim bugün girsin zaten bir türkiye kaldı
    Aynen cuma işleme girmez ödemeler. Bugün girer yarın çekeriz paramızı.
  • 27-10-2010, 11:36:34
    casso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mod'lar uyuyor mu ? Konuya müdahale zamanı gelmedi mi ?
    Onlarda insan Herkesin işi var gücü var. 24 saat oturup ama google ödeme konusunda kavga çıktı mı biri küfür ettimi diye f5 yapacak halleri yok Umarım bugün işleme girer ama içimden bir ses yarın diyor. 29 Ekimi unutmuşum ben. Olmazsa haftaya kalır.