Muhabbet koyulaşmış

Arkadaşlar yarın gece işlemde yazacak. Cuma günü paracıklar hesapta. Bu arada herkes 35.000 usd kazansa aylık bu ülke dolar milyarderi olurdu

Biraz daha ufak atılsın.
ne yarın gecesi arkadaş ya cuma bankalar kapalı bugün işleme girecek diye düşünelim bugün girsin zaten bir türkiye kaldı