• 27-10-2010, 12:53:21
    Üyeliği durduruldu
    HerquL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde yaşiyon
    istanbul
  • 27-10-2010, 12:55:02
    bende şimdi işbankasına baktım yatmamış....
  • 27-10-2010, 12:55:47
    Üyeliği durduruldu
    deathware bunu senden hiç beklemezdim
  • 27-10-2010, 12:55:50
    bende şimdi hesabıma baktım yatmamış

    bir yanlışlık olmasın
  • 27-10-2010, 12:56:03
    Kedidir o kedi. Daha işleme girmeden nasıl para yatıyormuş ki yaw.
    Bu ay sonunu zor getirenlerdenim ben de. Umarım cuma hesaplarda olur paralarımız.
  • 27-10-2010, 12:56:52
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende şimdi hesabıma baktım yatmamış

    bir yanlışlık olmasın
    yok hocam valla direk bu konuya baktim dedim heralde yatmamiş hesaba girdim para gelmiş + kendi adsense hesabım'a baktıgımda ÖDEME YAPILDI diyordu.
  • 27-10-2010, 13:00:50
    geçen ayın ödemesi yada başka bir ödeme olmasın heyecanlandırdın bizi

    resim görebilirmiyiz
  • 27-10-2010, 13:01:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar daha ödeme işlemde bile değil... Kimlere yatmış bende anlamadım
  • 27-10-2010, 13:04:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadifilmizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu 120 kişi takip ediyo herhalde bu ay herkes ben gibi ay sonunu zor getirmiş
    Valla benimde öyle hocam alsakda kurtulsak paraları ya.