• 27-10-2010, 14:35:48
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar büyük sözü dinleyin ben ne zamandan beridir 28.i perşembe günü sabah paralarını cekeceksiniz demiştim

    yarın sabah herkezin parası hesabında olacak.bugun saat 7-8 gibide ödeme işlemde olacaktır.

    Zaten mantıken 18.00 dan önce ödemenin işleme girmesi mümkün degildir.
    hacı büyük ne kdar büyük benimki kadar büyükmü xD

    bknz:: söz yanı...
  • 27-10-2010, 14:40:06
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar büyük sözü dinleyin ben ne zamandan beridir 28.i perşembe günü sabah paralarını cekeceksiniz demiştim

    yarın sabah herkezin parası hesabında olacak.bugun saat 7-8 gibide ödeme işlemde olacaktır.

    Zaten mantıken 18.00 dan önce ödemenin işleme girmesi mümkün degildir.
    Haklısın Dostum Sen işi Biliyon
  • 27-10-2010, 14:40:13
    Üyeliği durduruldu
    erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babanda amele o zaman
    hiç yakıştıramadım sana erol bunu çok ayıp be kardeşim
  • 27-10-2010, 14:44:22
    Alıntı
    WebLOADER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar büyük sözü dinleyin ben ne zamandan beridir 28.i perşembe günü sabah paralarını cekeceksiniz demiştim

    yarın sabah herkezin parası hesabında olacak.bugun saat 7-8 gibide ödeme işlemde olacaktır.

    Zaten mantıken 18.00 dan önce ödemenin işleme girmesi mümkün degildir.
    gecen ay sözünü dinledikte noldu yanıldın... bu sefer tutar belki bi ihtimal ama sanmıyorum.
  • 27-10-2010, 14:47:13
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecen ay sözünü dinledikte noldu yanıldın... bu sefer tutar belki bi ihtimal ama sanmıyorum.

    Gecen ay yanıldıgım mesajı gösterirmisiniz bana ?
  • 27-10-2010, 14:48:57
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e yuh diyorum espirimi bu
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatörlere bildirin baksınlar saza söze ben banlanırken bile bu şekilde kelime demedim demem de aile ortamı karıştırılmasından ötürü kınıyorum Erol isimli üyeyi
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç yakıştıramadım sana erol bunu çok ayıp be kardeşim
    arkadaşlar burda Erol adlı üye başka bir üyenin yazdıklarına karşı yazdı bunu. Böyle bir düşüncede olduğunu düşünmüyorum ben. Bu mesajdan bir kaç mesaj öncesini de okursanız olayı anlarsınız. Erol'u da tanımam bu arada ama yiğidi öldür hakkını ver demişler
  • 27-10-2010, 14:51:14
    Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecen ay sözünü dinledikte noldu yanıldın... bu sefer tutar belki bi ihtimal ama sanmıyorum.
    https://www.r10.net/1064687775-post55.html

    Yanılmışmıyım bak bakalım Ödemeden kaç gün önce yazmışım

    13-09-2010, 04:55:23

    Neyse böyle şeylerin tartışması olmazda insanlar böyle kumbaradan laf söyleyince insanın canı sıkılıyor
  • 27-10-2010, 14:51:16
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecen ay yanıldıgım mesajı gösterirmisiniz bana ?
    Ben daha WEbLOADER 'in yanıldığını görmedim. Söyle içerde adamın mı var
  • 27-10-2010, 14:53:16
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1064687775-post55.html

    Yanılmışmıyım bak bakalım Ödemeden kaç gün önce yazmışım

    13-09-2010, 04:55:23

    Neyse böyle şeylerin tartışması olmazsa insanlar böyle kumbaradan laf söyleyince insanın canı sıkılıyor
    Sen vurmuşundur parayı baya adsenseden ufak para olsa bukadar beklemessn