• 27-10-2010, 15:19:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap verdiği kişinin sarf ettiği söz sadece Erol arkadaşa değil herkese söylenmiştir.Adam 50-100 dolar alana amele diyor.Tepki normal bence.sanane milletin parasından kardeşim.Hem neden ameleleri küçümsüyorsun en büyük alın teriyle para kazanan kişiler arasındadır, işçidir emek sahipleridir ..Ayıp Ayıp..
    Dostum İnsanları kim küçümsüyorsa o kişileri adam gibi görmeliyiz ki kendilerini birşey sansınlar yani onları önemsiyormuş gibi sevindirin ..
  • 27-10-2010, 15:21:34
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1064687775-post55.html

    Yanılmışmıyım bak bakalım Ödemeden kaç gün önce yazmışım

    13-09-2010, 04:55:23

    Neyse böyle şeylerin tartışması olmazda insanlar böyle kumbaradan laf söyleyince insanın canı sıkılıyor
    pardon karıstırdım ondan önceki aydı. mesajı bulamadım ama yanlıs hatırlamıyorsam google benide sasırttı demiştin
  • 27-10-2010, 15:23:13
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ayki kur geçen aykinden düşükmü olacak acaba
    buyur umutsuz

    http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/201009/30092010.html

    bu ödemede 1,44 filan


    bir önceki ödemedeki kur
    http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/201008/31082010.html

    1,52
  • 27-10-2010, 15:33:57
    AE
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkediyorsa cevabını veririm valla. kimse kusura bakmasın.
    affetme erol
  • 27-10-2010, 15:36:33
    Er geç hesaplara yatacaktır yarın yatması çoğunluk için iyi olur tabiki

    Herkesin googleden geçim derdi olmayabilir bazı insanlar hobi için blog tutabilirler yeni başlamış çok emek sarf edip az gelir alanlar olabilir bilemediğimiz birçok neden olabilir o yüzden kimsenin alacağı parayı küçümsememek iyi olur.

    Hile yapıp 3 ayda alacağım parayı 1 ayda kazanmaktansa 1 ayda kazanacağımı 3 ayda kazanırım içim rahat olur.
  • 27-10-2010, 15:37:31
    yattım kalktım hala kavgamı ediyorsunuz

    helal serkay yine bildin valla banada yarın alırız artık gibi geliyor cumada kalmasında
  • 27-10-2010, 15:38:11
    exlance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Er geç hesaplara yatacaktır yarın yatması çoğunluk için iyi olur tabiki

    Herkesin googleden geçim derdi olmayabilir bazı insanlar hobi için blog tutabilirler yeni başlamış çok emek sarf edip az gelir alanlar olabilir bilemediğimiz birçok neden olabilir o yüzden kimsenin alacağı parayı küçümsememek iyi olur.

    Hile yapıp 3 ayda alacağım parayı 1 ayda kazanmaktansa 1 ayda kazanacağımı 3 ayda kazanırım içim rahat olur.
    Yarın yatarsa ortalık karışıcak.
    Alamayanlar olucak.
    Yarın bankalar yarım gün çalışıyor.
    Cuma kapalı 29 ekim.
    Sonumuz hayırlı olsun inş öglene kadar herkez alır.
  • 27-10-2010, 15:41:49
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yattım kalktım hala kavgamı ediyorsunuz

    helal serkay yine bildin valla banada yarın alırız artık gibi geliyor cumada kalmasında
    Google farkı
  • 27-10-2010, 15:41:55
    hesaplarınızı kontrol edin arkadaşlar. Yatanlar vardır