• 27-10-2010, 17:28:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yarın sabah gelmezse pazartesiye kalacak.
  • 27-10-2010, 17:34:19
    Ödeme cumaya kaldı gibime geldi. Genelleme haftanın ilk 2 günü yada cuma günleri ödeme geliyor.
  • 27-10-2010, 17:36:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim hesapta 100$ + param vardı pin oolmayınca fazla kullanmıyordum pin bir kaç hafta önce hallettim hesap bilgilerimide bu gün doğruladım.

    Acaba bana ödemeyi nezaman yapar ?
  • 27-10-2010, 17:37:09
    cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme cumaya kaldı gibime geldi. Genelleme haftanın ilk 2 günü yada cuma günleri ödeme geliyor.
    Ağzını hayrı aç geceye kadar işleme girer
  • 27-10-2010, 17:37:20
    Gelirken belki para yatmıştır diye ATM ye de uğradım ya Daha işleme bile girmemiş vay anasını ..
  • 27-10-2010, 17:38:01
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ömrü saat: 20:00 kadar bence
  • 27-10-2010, 17:38:58
    Konya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim hesapta 100$ + param vardı pin oolmayınca fazla kullanmıyordum pin bir kaç hafta önce hallettim hesap bilgilerimide bu gün doğruladım.

    Acaba bana ödemeyi nezaman yapar ?
    önümüzdeki ay yani kasım
  • 27-10-2010, 17:41:54
    parayı hesaba tl olarak yatırıyor, dolar kurunu hangi gündeki kura göre hesaplıyor
  • 27-10-2010, 17:43:30
    Ödeme işlemde..