• 27-10-2010, 17:51:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme işlemde olan arkadaşlar görüntü alabilirmiyiz ?
  • 27-10-2010, 17:51:58
    evet işlemde kavga etmeyin
  • 27-10-2010, 17:51:58


    Sonunda Türk hesabımdada işlemde.
  • 27-10-2010, 17:52:34
    Üyeliği durduruldu
    aynen ödeme işlemde. paralar yarın hesapta
  • 27-10-2010, 17:52:35
    Üyeliği durduruldu
    Bende yok neden acaba
  • 27-10-2010, 17:52:43
    oh be sonunda bende de işlemde
  • 27-10-2010, 17:53:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne garip insanlar var şurada kaç gündür ÖDEME İŞLEMDE yazılmasını bekliyordunuz birisi gelmiş ÖDEME İŞLEMDE yazmış "Komiksin" diye cevap verenler var ne kadar saçma bir cevap.

    İnsanları sogutuyorsunuz.
  • 27-10-2010, 17:53:11
    Bende gecmedi daha :S :S
  • 27-10-2010, 17:53:23
    gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Sonunda Türk hesabımdada işlemde.
    Teşekkürler