Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 27-10-2010, 17:51:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ödeme işlemde olan arkadaşlar görüntü alabilirmiyiz ?
- 27-10-2010, 17:53:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne garip insanlar var şurada kaç gündür ÖDEME İŞLEMDE yazılmasını bekliyordunuz birisi gelmiş ÖDEME İŞLEMDE yazmış "Komiksin" diye cevap verenler var ne kadar saçma bir cevap.
İnsanları sogutuyorsunuz.
