• 27-10-2010, 17:53:55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep yok ya geçiyorlar
    Sacmalamayın arkadaşlar. Ödemeler işlemde.
  • 27-10-2010, 17:54:00
    Üyeliği durduruldu
    beyler ödeme işlemde
  • 27-10-2010, 17:54:27
    bende de hala kıpırtı yok
  • 27-10-2010, 17:54:30
    Bende de işlemde yazmadı. Beklemedeyiz
  • 27-10-2010, 17:54:33
    No pip halen çıkmadı hadi be gugıl.
  • 27-10-2010, 17:54:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hadi şimdi sohbeti değiştiriyoruz yarın para banka hesabına yatacak mı yatmayacak mı
  • 27-10-2010, 17:55:02
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de işlemde yazmadı. Beklemedeyiz
    Bende de değil ama arkadaşımda işlemde. Herkesin aynı anda girmez işleme ödemeler. Birazdan bizde görücez inş. o yazıyı.
  • 27-10-2010, 17:55:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonunda işlemde.....
  • 27-10-2010, 17:55:31
    bende de yok yoksa alamıyacakmıyız