Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de işlemde yazmadı. Beklemedeyiz
Bende de değil ama arkadaşımda işlemde. Herkesin aynı anda girmez işleme ödemeler. Birazdan bizde görücez inş. o yazıyı.