• 27-10-2010, 18:36:56
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işleme girmeyen kişi sayısı kaç.
    adultculara gelmiyormuş şevket D:
  • 27-10-2010, 18:36:57
    hala girmedi bende de
  • 27-10-2010, 18:38:00
    Girsin işleme Bütün r10 dakiLere Bencen çay : )=
  • 27-10-2010, 18:38:04
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adultculara gelmiyormuş şevket D:
    benim de tezim o :d
  • 27-10-2010, 18:38:59
    Üyeliği durduruldu
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girsin işleme Bütün r10 dakiLere Bencen çay : )=
    Bendende poğaça
  • 27-10-2010, 18:39:00
    Ödeme işlemde.
    sonunda
  • 27-10-2010, 18:39:09
    Ödemeler işlemde.
  • 27-10-2010, 18:39:20
    Üyeliği durduruldu
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de tezim o :d
    yokya ay içinde banlanmadıktan sonra ödemeyi yapıyorlar 1-2 kez adulttan almıştım ödeme hta filan
  • 27-10-2010, 18:39:34
    27 Eki Ödeme işlemde oh be bendede girdi :d