Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 27-10-2010, 20:58:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yarın gidiyorum Ziraat Bankasından sabah 10 da çekiyorum. Serkayında dediği gibi 27 sinde işlemde 28 de ise hesapta şimdiden herkes güle güle harcasın.
- 27-10-2010, 20:59:33hacı biraz taktik verde bizde borç ödeyekHKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2010, 21:08:41Hatırlarmısın dEaTh, senelerden yıllar yıllar önce fakir ama gururlu bir genç vardı. Para kazanmak için neler yapardı. Ama gün oldu devran döndüdEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık abuk sabuk icatlar yapmak zorunda kalmıyorum =) ehee
Yukarıda bi ton PrintSreen ekleyen zenginler var. seni onlara havale ediyorum kardeşim
- 27-10-2010, 21:11:51yok ben senden istiyorumHKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende
bana kazık atip gidiyosann..
aga sana gelsin ozaman bu şarkı :
http://www.dailymotion.com/video/x5f...uzaklara_music - 27-10-2010, 21:54:54Aynen vallahimyload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ATM den aldığım gibi ehliyet kursuna gideceğim, borcu kapatacağım. Ondan sonra, kontor derken, sınav parası, taksitler derken, yine elimizde güldürücü bi para kalacak
onunla da soda alırık

Yukarıda bi ton PrintSreen ekleyen zenginler var. seni onlara havale ediyorum kardeşim