• 28-10-2010, 00:56:13
    ödemeyi alan varmı?
  • 28-10-2010, 00:56:44
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altı üstü 250 liracık yahu
    ayvalığa yolunuz düşerse misafirim olursunuz
    not : denize 30 metre :P
    30 metreymiş AbouT geliriz belki yanina kirayi istersin kendınden
  • 28-10-2010, 01:04:47
    Doğum günümü Google boş geçmiyecek sanırım.
  • 28-10-2010, 01:06:10
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Kasımda yatacak bence yada kasımda yatırırlar
    Engeç ptesiye hesaplarda olur Yarın yarım gün çalışıyor herhalde bankalar öğlene kadar yattı yattı.
  • 28-10-2010, 01:06:11
    İşleme Girince Ne oluyor ?

    Çek ile alınca Nasıl olacak yani ödeme ayın 5 ine kadar kesin gelecek mi?
  • 28-10-2010, 01:06:51
    Üyeliği durduruldu
    9da hesapta oldu benim hep.tahminimce yine öle olur.
  • 28-10-2010, 01:13:04
    evet erolun dediği gibi geç olacak 6-9 arası
  • 28-10-2010, 01:15:02
    bu kadar iyi geliri olan arkadas var, birileri sponsor olur herhalde

    https://www.r10.net/ilan-panosu/76798...-ariyorum.html

    herkese bol kazançlar
  • 28-10-2010, 01:38:09
    NetBeans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günümü Google boş geçmiyecek sanırım.
    Nice Mutlu ve sağlıklı yıllara.