raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 Kasımda yatacak bence yada kasımda yatırırlar
Engeç ptesiye hesaplarda olur Yarın yarım gün çalışıyor herhalde bankalar öğlene kadar yattı yattı.