• 28-10-2010, 13:38:09
    iş bankası yatmuış...
  • 28-10-2010, 13:55:47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    garanti bankası geçmeyen varmı? bildiğim 2 garanti hesabında yatmış 3. de yok. 3 hesapta istanbul
  • 28-10-2010, 13:59:11
    Ödeme işlemde ama halen para yatmamış..Garanti istanbul Bağcılar subesi
  • 28-10-2010, 13:59:47
    ohh 1k yatmış hesapta
  • 28-10-2010, 14:02:17
    MyDooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti bankası geçmeyen varmı? bildiğim 2 garanti hesabında yatmış 3. de yok. 3 hesapta istanbul
    İzmir garanti hesabıma yatmamış benim de. Bayramdan sonraya mı kaldı acaba?
  • 28-10-2010, 14:03:55
    Yönetici onayı bekliyor
    SarayLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme işlemde ama halen para yatmamış..Garanti istanbul Bağcılar subesi
    bağcılar yatmış ama güneşli yatmamış benim...

    bayramdan sonraya kaldık sanırım
  • 28-10-2010, 14:09:05
    Beyler, Kartal Ziraat Bankası, ödememi aldım. Herkese hayırlı olsun.
  • 28-10-2010, 14:10:51
    Garanti bankası / Samsun ödeme gelmiş..
    hayırlı harcamalar :P
  • 28-10-2010, 14:27:27
    Kocaeli Kuveytturk alan varmı ?