"Forumsavar" Sonuda Forum Makinası icat ettim
30
●882
- 25-06-2007, 11:50:38Hocam daha prototipEquatE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üretim aşamasında değil..
Önce şu kayan pixellerler ne halt edicem onu bilmiom. - 25-06-2007, 11:53:07HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam patenti felan alalim sonra karaborsaya felan düşüer neye lazim bide karaborsacilarla uğraş. pixel mixel farketmez
ForumSAVAR ! Her Eve Lazim! - 25-06-2007, 12:29:10HKNOCN : Piyasa Büyük.
1 Sermaya Bulalim
2 Pazarlamaci Bulalim
3 Ortak Alalim
4 Kurumsallaşmaya Gidelim
5 Reklam a ağirlik verelim ( görsel reklamlar ( tv, gazaete dergi int.)
6 biran Önce Patentini Alalim
7 güzel bi kampanya Düzenliyelim
Bunlar hizli Acil eyLem planlarimiz
Bunlari Yaparsak Sırtımız yere Gelmez.
Ne olsa piyasa Büyük Kişi başina Ortalama 3 - 4 Forum Düşüyo
Denizde Kum Türkiyede FORUM

