Konu
"Forumsavar" Sonuda Forum Makinası icat ettim
25-06-2007, 11:53:07
#6
dEaTh
HKNOCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam daha prototip
Üretim aşamasında değil..
Önce şu kayan pixellerler ne halt edicem onu bilmiom.
hocam patenti felan alalim sonra karaborsaya felan düşüer neye lazim bide karaborsacilarla uğraş. pixel mixel farketmez
ForumSAVAR
! Her Eve Lazim!