Konu
"Forumsavar" Sonuda Forum Makinası icat ettim
25-06-2007, 12:10:06
#7
HKNOCN
Hocam sen sloganı yakalamışsın :P
[
ForumSAVAR
! Her Eve Lazim!"]
Valla bu proje manyak tutacak
Memlekette kişi başına düşen forum sayısı bayağı bir yüksek
Denizde kum bizde forum hesabı..
YIRTTIK ABİCİM YIRTTIK !!!