Konu
"Forumsavar" Sonuda Forum Makinası icat ettim
25-06-2007, 11:50:38
#5
HKNOCN
EquatE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dantalim mantelli manyak bişe
her eve lazim Slogonu
ile piyasaya Sürelim
manyak tutar
Hocam daha prototip
Üretim aşamasında değil..
Önce şu kayan pixellerler ne halt edicem onu bilmiom.