HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatırlarmısın dEaTh, senelerden yıllar yıllar önce fakir ama gururlu bir genç vardı. Para kazanmak için neler yapardı. Ama gün oldu devran döndü Artık abuk sabuk icatlar yapmak zorunda kalmıyorum =) ehee

Yukarıda bi ton PrintSreen ekleyen zenginler var. seni onlara havale ediyorum kardeşim
yok ben senden istiyorum
sende
bana kazık atip gidiyosann..
aga sana gelsin ozaman bu şarkı :
http://www.dailymotion.com/video/x5f...uzaklara_music