Hatırlarmısın dEaTh, senelerden yıllar yıllar önce fakir ama gururlu bir genç vardı. P
ara kazanmak için neler yapardı. Ama gün oldu devran döndü

Artık abuk sabuk icatlar yapmak zorunda kalmıyorum =) ehee

Yukarıda bi ton PrintSreen ekleyen zenginler var. seni onlara havale ediyorum kardeşim
yok ben senden istiyorum
sende
bana kazık atip gidiyosann..
aga sana gelsin ozaman bu şarkı :
http://www.dailymotion.com/video/x5f...uzaklara_music