• 27-10-2010, 18:26:30
    ulen yemin len stresten paso sigaraya abanıyorum D:
  • 27-10-2010, 18:27:01
    ödeme işlemde, herekse hayırlı uğurlu olsun.
  • 27-10-2010, 18:27:41
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulen yemin len stresten paso sigaraya abanıyorum D:
    aynen bunalıma girdim niye girmedi bizde acaba.
  • 27-10-2010, 18:28:50
    Üyeliği durduruldu
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntıdan Burdan Birileriyle Tartışmak istiyor insan .
    tarışalım :d bendede hareket yok milletde işleme girdi
  • 27-10-2010, 18:28:52
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulen yemin len stresten paso sigaraya abanıyorum D:
    Parayi alamadıqından deqil sigaradan kanser olucaksın yakında

    Kanser edicek bu google adamı
  • 27-10-2010, 18:29:19
    Üyeliği durduruldu
    Bize vermeyecek diye korkularım var acıkcası ... anlam veremiyorum hile hurdada yok
  • 27-10-2010, 18:29:50
    Üyeliği durduruldu
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize vermeyecek diye korkularım var acıkcası ... anlam veremiyorum hile hurdada yok
    o kadar da değil
  • 27-10-2010, 18:30:24
    bende de işlemde değil
  • 27-10-2010, 18:30:29
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize vermeyecek diye korkularım var acıkcası ... anlam veremiyorum hile hurdada yok
    Bu saatten sonra vermeme gibi korkun olmasın sadece şundan kork, hesabın da bir sorun olur da ödeme başarısız demesinden korkabilirsin