• 27-10-2010, 18:13:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Ekim 2010 27 Eki Ödeme işlemde
    Hayırlı olur umarım.
  • 27-10-2010, 18:14:29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarım saate herkese yansır, çok ödeme alanlardan başlıyordur
    benimkide az sayılmaz hocam.
  • 27-10-2010, 18:14:53
    ödeme işlemde. Oh bee.!
  • 27-10-2010, 18:15:35
    Bizim başımız kelmi girmedi halen
  • 27-10-2010, 18:15:52
    dakikalar geçtikçe umutsuzluğa düşüyorum
  • 27-10-2010, 18:16:00
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim başımız kelmi girmedi halen
    öle galiba hocam
  • 27-10-2010, 18:17:19
    Ödeme işlemde bemim de. Sabah hesaplarda olur. Herkese hayırlı olsun.
  • 27-10-2010, 18:17:41
    Hala Girmedi işleme :S
  • 27-10-2010, 18:18:40
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öle galiba hocam
    fırça gibi saçım var