• 27-10-2010, 18:07:27
    Benimkide hala işleme girmedi
  • 27-10-2010, 18:08:36
    bende şuan itibari ile ödeme işlemde herkeze hayırlı ve bereketli olsun.
  • 27-10-2010, 18:08:40
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarım saate herkese yansır, çok ödeme alanlardan başlıyordur
    yanıtlara bakılırsa çok ödeme alanları sona atmış
  • 27-10-2010, 18:09:42
    Üyeliği durduruldu
    KOP KOp
  • 27-10-2010, 18:10:46
    kur geçen ayın son gününkü mü oluyordu
  • 27-10-2010, 18:11:43
    ödeme işlemde
  • 27-10-2010, 18:12:24
    Üyeliği durduruldu
    Ah google ayıp ediyorsun ben niye işlemde değilim korkutma beni
  • 27-10-2010, 18:12:45
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kur geçen ayın son gününkü mü oluyordu
    Öyle söyleniyor fakat genelde biraz üstü oluyor.
  • 27-10-2010, 18:13:21
    Ödeme işlemde. Arkadaşlar