• 27-10-2010, 17:58:13
    S1rmaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her qun birkac tane komiklik yapmaya gelen arkadaslar var.. bizde keyfimizden demiyoruz.. adam geliyor zirt pirt olur olmaz konusuyor arkadasa lafımız yok.. ama ortalıkda ne kadar gereksiz insan var resmen mılletle dalga geciyorlar..

    Cogu kişi benle ayni düşüncededir belkide..
    açıklamasını yaptım ama inadına sorun yaratmak isteyenler olunca böyle oluyo.
    neyse
  • 27-10-2010, 17:58:46
    Üyeliği durduruldu
    nedne işleme girmiyor bizdE:d
  • 27-10-2010, 17:59:03
    benim halen ödeme işleme girmedi korkuyorum
  • 27-10-2010, 17:59:43
    Üyeliği durduruldu
    bendede tık yok
  • 27-10-2010, 17:59:44
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu Toplam 159 Üye okuyor. (95 Kayıtlı üye ve 64 Misafir)
    Hazret, metalfun, AhmetPolat, MuhammetUzun, Urgup, eslao, M6K, ysaesleinn, Yolcu_1293, yooke, HeartShapedBox, zxxz*, siyabend, TylerDurden, cyberbob, The_Joker*, StoryLine, MoNaRcH, John, S1rmaD, KaizerSoze, Erol, TRs*, tbyte, Montrey, gurcay*, DarK, umutsuz, bilisimturk, FreaK7, myload*, Pasaj, SeoEngineering*, bill, kale2000, beratkeles, naniCk, Anonim, AttackHan, EsmerOzcan, clic, antiochos, Dofollow, dreamsinger, zoizo, ibr_cnr, specter, phpbot, bugra_x0, izmit_Lee, KoS, muratdan, iyonosfer, SarayLi, omurtlak, AgaHosting, ttnetdc, AzTurka, exlampe, canimasyon, Sufis, CeRaT*, Semotion, ayesoft, HarbiSey, sicaq, bizimportal, googleteam, badman, Lockam, Muziktir, EbuZerr, Karadeniz, prozac35, ruby, les, ircscorpion, thePentagraM, fast, makinist, thehunturk, Manwe, dreamshower, freon, yenernuman, walks_alone, forumcuali, the_white, Ayz3T, ebaykal, MaZo, greenpeace, RCX, nema, enkisa

    maaşallah
  • 27-10-2010, 17:59:49
    biz de ne var
  • 27-10-2010, 18:00:25
    MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıklamasını yaptım ama inadına sorun yaratmak isteyenler olunca böyle oluyo.
    neyse
    Sana bişey dediqim yok kardes ilk basta bende inanmamıstım arkadasa cewap verdim sadece
  • 27-10-2010, 18:01:11
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz de ne var
    bu ay iyi ödeme alıyormuşsun umutsuz allah güle güle harcatsın
  • 27-10-2010, 18:01:42
    Nihayet

    Alıntı
    Ekim 2010
    27 Eki Ödeme işlemde