Her qun birkac tane komiklik yapmaya gelen arkadaslar var.. bizde keyfimizden demiyoruz.. adam geliyor zirt pirt olur olmaz konusuyor arkadasa lafımız yok.. ama ortalıkda ne kadar gereksiz insan var resmen mılletle dalga geciyorlar..
Cogu kişi benle ayni düşüncededir belkide..
açıklamasını yaptım ama

inadına sorun yaratmak isteyenler olunca böyle oluyo.
neyse