Ne garip insanlar var şurada kaç gündür ÖDEME İŞLEMDE yazılmasını bekliyordunuz birisi gelmiş ÖDEME İŞLEMDE yazmış "Komiksin" diye cevap verenler var ne kadar saçma bir cevap.

İnsanları sogutuyorsunuz.