Er geç hesaplara yatacaktır yarın yatması çoğunluk için iyi olur tabiki
Herkesin googleden geçim derdi olmayabilir bazı insanlar hobi için blog tutabilirler yeni başlamış çok emek sarf edip az gelir alanlar olabilir bilemediğimiz birçok neden olabilir o yüzden kimsenin alacağı parayı küçümsememek iyi olur.
Hile yapıp 3 ayda alacağım parayı 1 ayda kazanmaktansa 1 ayda kazanacağımı 3 ayda kazanırım içim rahat olur.
Yarın yatarsa ortalık karışıcak.
Alamayanlar olucak.
Yarın bankalar yarım gün çalışıyor.
Cuma kapalı 29 ekim.
Sonumuz hayırlı olsun inş öglene kadar herkez alır.