WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1064687775-post55.html

Yanılmışmıyım bak bakalım Ödemeden kaç gün önce yazmışım

13-09-2010, 04:55:23

Neyse böyle şeylerin tartışması olmazda insanlar böyle kumbaradan laf söyleyince insanın canı sıkılıyor
pardon karıstırdım ondan önceki aydı. mesajı bulamadım ama yanlıs hatırlamıyorsam google benide sasırttı demiştin