kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap verdiği kişinin sarf ettiği söz sadece Erol arkadaşa değil herkese söylenmiştir.Adam 50-100 dolar alana amele diyor.Tepki normal bence.sanane milletin parasından kardeşim.Hem neden ameleleri küçümsüyorsun en büyük alın teriyle para kazanan kişiler arasındadır, işçidir emek sahipleridir ..Ayıp Ayıp..
Dostum İnsanları kim küçümsüyorsa o kişileri adam gibi görmeliyiz ki kendilerini birşey sansınlar yani onları önemsiyormuş gibi sevindirin ..