• 27-10-2010, 14:53:17
    Üyeliği durduruldu
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar burda Erol adlı üye başka bir üyenin yazdıklarına karşı yazdı bunu. Böyle bir düşüncede olduğunu düşünmüyorum ben. Bu mesajdan bir kaç mesaj öncesini de okursanız olayı anlarsınız. Erol'u da tanımam bu arada ama yiğidi öldür hakkını ver demişler
    Örnek banada yazıldı bende yazdım tabi bu kadar da değildim ama 5 gün uzaklaştırma aldım normal şartlarda her ne olursa olsun bu kelimeyi söyleme hiç bir kimsenin hakkı yoktur telafisi olamaz umarım moderatörler işlem yapar üye hakkında
  • 27-10-2010, 14:57:43
    Konuyu Toplam 113 Üye okuyor. (58 Kayıtlı üye ve 55 Misafir)
  • 27-10-2010, 15:00:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google mahale kavgası çıkardı sanki.. Konuyu Toplam 114 Üye okuyor. (61 Kayıtlı üye ve 53 Misafir)
  • 27-10-2010, 15:00:49
    Üyeliği durduruldu
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç yakıştıramadım sana erol bunu çok ayıp be kardeşim
    hakkediyorsa cevabını veririm valla. kimse kusura bakmasın.
  • 27-10-2010, 15:04:39
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkediyorsa cevabını veririm valla. kimse kusura bakmasın.
    ya tabı dostum hak etmiştir ama biraz aşırı tepki vermişsin inan sana yakışmadı senı az cok biliyorum forumda muhabbetimiz yok ama iyi kötü biliyorum seni
  • 27-10-2010, 15:08:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkediyorsa cevabını veririm valla. kimse kusura bakmasın.
    Cevap verdiği kişinin sarf ettiği söz sadece Erol arkadaşa değil herkese söylenmiştir.Adam 50-100 dolar alana amele diyor.Tepki normal bence.sanane milletin parasından kardeşim.Hem neden ameleleri küçümsüyorsun en büyük alın teriyle para kazanan kişiler arasındadır, işçidir emek sahipleridir ..Ayıp Ayıp..
  • 27-10-2010, 15:09:51
    Millet ata tuta bir hal oldu
  • 27-10-2010, 15:14:17
    bu ayki kur geçen aykinden düşükmü olacak acaba
  • 27-10-2010, 15:18:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ayki kur geçen aykinden düşükmü olacak acaba
    Evet ne yazık ki. :/