arkadaşlar burda Erol adlı üye başka bir üyenin yazdıklarına karşı yazdı bunu. Böyle bir düşüncede olduğunu düşünmüyorum ben. Bu mesajdan bir kaç mesaj öncesini de okursanız olayı anlarsınız. Erol'u da tanımam bu arada ama yiğidi öldür hakkını ver demişler
Örnek banada yazıldı bende yazdım tabi bu kadar da değildim ama 5 gün uzaklaştırma aldım normal şartlarda her ne olursa olsun bu kelimeyi söyleme hiç bir kimsenin hakkı yoktur telafisi olamaz umarım moderatörler işlem yapar üye hakkında