e yuh diyorum espirimi bu
Moderatörlere bildirin baksınlar saza söze ben banlanırken bile bu şekilde kelime demedim demem de aile ortamı karıştırılmasından ötürü kınıyorum Erol isimli üyeyi
hiç yakıştıramadım sana erol bunu çok ayıp be kardeşim
arkadaşlar burda Erol adlı üye başka bir üyenin yazdıklarına karşı yazdı bunu. Böyle bir düşüncede olduğunu düşünmüyorum ben. Bu mesajdan bir kaç mesaj öncesini de okursanız olayı anlarsınız. Erol'u da tanımam bu arada ama yiğidi öldür hakkını ver demişler