Muhabbet koyulaşmış Arkadaşlar yarın gece işlemde yazacak. Cuma günü paracıklar hesapta. Bu arada herkes 35.000 usd kazansa aylık bu ülke dolar milyarderi olurdu Biraz daha ufak atılsın.