Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufaklık filan sen ne dediğinin farkındamısın haddini bil normalde ödeme işleme sokması gerekiyordu ilk defa bu sene boyle şeyler olmaya başladi geçen sene her 2 ay da bir yapmiyordu bu tarz şeyleri ve şuanda hesaplar yine kontrol ediliyor dün banlananlar var ondan dolayi ödemeleri işleme almiyorlar bakalım bugun kimler banlanıcak.
hem ilk adsenseyle calısmam diyosun hem kafandan birşeyler uyduruyosun yok 6 da işlemde yarın yatıcak yok banlandılar ondan bırak kardeşim yav bırak su konu senin yüzünden kargaşa yaşamasın kendıne sakla bari yanlış düşüncelerini