sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ufaklık diyince de kızıyorsun işte sen benim kazandığım parayı hayal edemezsin ama ben sanal da değil reelde kazanırım
O zaman konuşmucaksın gülüm. Herkez kendine göre geminin kaptani