Arkadaşlar yıllardır adsense kullanıyorum kesinti olduğunu ilk defa duydum. Kontrol ettim bende de son 1 yılda her ay 1$ a yakın eksik ödenmiş. Biraz araştırdım: "Tahmini ve kesinleşmiş kazançlar arasındaki fark nedir?" diye bişey buldum. Demekki buymuş dedim.
Fakat işin ilginci oturdum adsenseden aldığım tüm ödemeleri topladım ayrıca csv olarak indirip excelden de kontrol ettim. Sonrada "tüm zamanlar" raporunu görüntüledim. Ödemesini almadığım kısmı çıkardım. Sonuç: Bugüne kadar 250$ civarı fazladan ödeme almışım
Şimdilik sesimi çıkarmadan oturma kararı aldım. Birazdan bozabilirim