adamların ülkemize dilimize dinimize bir şey dedikleri yok neden r10 un adını çıkartıyorsunuz? inci sözlük tarzı yaratmaya çalışıyorsanız r10 için bunu yapmayın sonuçta oranın linki var burda birde r10 diyorsunuz dp ile r10 u ters düşürceksiniz ki bizi rezil ettiğinizi dile getirmiyorum bile adamlar türkleri banlıyor.