Konu
Eylül Ödemeleri Kesinleşti
27-10-2010, 10:27:04
#960
loperselim
Sidroman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boşuna bekliyorsunuz arkadaşlar burada dün geceden beri soyluyorum bugun saat 18.00 saatlerinde işleme giricek yarın sabahda paranızı alıcaksınız bu yazımı kimse unutmasın akşam görüceksiniz..
Sidroman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cümleten iyi geceler arkadaşlar boşuna beklemeyin bugun saat 18,00 saatlerinde işleme giricek çarşamba günü sabah saat 10,00 civarlarında alırsınız paralarınızı.
Sidroman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:
Sidroman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İddasina bile girerim
herkez çarşamba günü baksın hesapına bu kadar net konuşuyorum (: