Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşuna bekliyorsunuz arkadaşlar burada dün geceden beri soyluyorum bugun saat 18.00 saatlerinde işleme giricek yarın sabahda paranızı alıcaksınız bu yazımı kimse unutmasın akşam görüceksiniz..
Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cümleten iyi geceler arkadaşlar boşuna beklemeyin bugun saat 18,00 saatlerinde işleme giricek çarşamba günü sabah saat 10,00 civarlarında alırsınız paralarınızı.
Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:
Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İddasina bile girerim herkez çarşamba günü baksın hesapına bu kadar net konuşuyorum (: